229

Untitled
Untitled
Hej! Här kommer mera bilder från sommaren i stugan!
 
Untitled
Untitled
Förra veckan klarade jag mitt sommarlovslöfte som var att bada 50 gånger. Firade givetvis med tårta!
 
Untitled
Untitled
Andra saker är till exempel att jag ätit olika saker från grönsakslandet
 
Untitled
Spankulerat i skogen 
 
Untitled
Untitled
Druckit en god god drink!
 
Untitled
Untitled
Läst olika böcker. Läs serieboken på nedersta bilden, sjukt bra!
 
Untitled
Övat på att stå på händer utan att stå som en banan. Det går inte så bra!
 
Untitled
Untitled
Untitled
Sen så har jag varit i Rättvik och Dalhalla igen fast denna gången med Manne. Vi såg Lars Winnerbäck <3
 
Untitled
En bro jag gillar som är på vägen till stugan 
 
Untitled
Untitled
I början av sommaren bestämde jag att vi skulle dricka te varje kväll. Vi höll det kanske 3 kvällar sen köpte vi lådvin istället
 
Untitled
Häromkvällen satt jag och Camilla på hennes balkong och drack somriga drinkar och försökte se blodmånen
 
Untitled
Untitled
En annan kväll på en favoritplats i Ludvika
 
Snart ska vi åka härifrån och det känns så sorgligt!!!!!!
 
Upp