224

Dagar i stugan del 2
 
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Häromdagen åkte Manne och jag och kollade på lite olika Dan Andersson-platser, till exempel Loussastugan
 
Untitled
På hemvägen hittade vi hjortron!! Jag har aldrig hittat det förut så jag blev jätteglad! 
 
Untitled
Untitled
En annan dag regnade det och då broderade jag en keps. Jag kunde absolut inte sluta så jag höll på med den fram tills den var klar klockan 4 på natten
 
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Jag, Jennie, Manne och Putte har varit på loppisrunda och sedan fikat på ett jättemysigt café
 
Untitled
Sen plötsligt så har min bil gått sönder så hädanefter blir det cykel/tåg/buss-utfklykter. Vilket ju egentligen såklart är bra, men blev ändå ledsen för jag gillade den bilen :( 
 
Untitled
Vi åkte iallafall på kvälls-cykeltur och kolla vad ljust fastän klockan var 23:30 när bilden togs! Slutar aldrig förundras över hur det kan vara så ljust på sommarnätterna när det är mörkt kl 15 på vintern! 
 
Untitled
Igår kom min syster och Andreas hit och vi grillade <3
 
Untitled
Untitled
Untitled
Sen åkte vi båt två gånger, först rodde vi och sen hittade vi en båtmotor i förrådet som vi var tvungna att testa!
 
Untitled
Untitled
Klart slut! Nu ska jag bada mitt dopp nr 33!
 
Upp