211

Saker jag gjort sen sist del 2:
 
Untitled
Untitled
Untitled
I slutet av april gick jag och Josefin till botaniska trädgården och tittade på allt som blommade!
 
Untitled
Sen blev det 1 maj och jag såg Gudrun!! Och gick i tåg ✊
 
Untitled
Vi premiär-åt vi på verandan!
 
Untitled
Sen har vi ätit där hela tiden
 
Untitled
Mina sambos!
 
Untitled
Jag klippte mej
 
Untitled
Den 20 maj tog jag och Katta våra premiärdopp!
 
Untitled
Untitled
Sen så har jag och Katta tränat acro utomhus jättemycket! Det är livet!
 
Untitled
Untitled
Jag och Josefin åt på hagabion en kväll. Det är min absoluta favoritresturang!
 
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Jag, Manne och Katta var på världens mysigaste fest/jam i ett kolonilottsområde!!
Plötsligt var det sommar!
 
 
#1 - - Fredrik P och F:

Woooow, det är ju Lilly och Josefin-Josefin!! Svincool ju, älskade inslagen de gjorde för Svt Edit 😍

Svar: Haha jaaa ellerhur! Älskade också dom 💕
sparvel.webblogg.se

Upp