216

Untitled
Förra veckan var jag ledig för jag hade två studenter att åka till! Först åkte jag till Stockholm..
 
Untitled
Untitled
..För min kusin Stina tog studenten <3 Grattis!!
 
Untitled
Nästa dag gick jag på stan med mamma och syster 
 
Untitled
Untitled
Vi åt världens godaste lunch på restaurangen Mahalo!
 
Untitled
Sen åkte jag till Falun, där var även Manne
 
Untitled
På fredagen tog hans syster Hilda studenten! Grattis grattis!
 
Untitled
På kvällen hälsade vi på Fredrik på hans fina uteplats
 
Untitled
Nästa dag åkte vi till stugan 
 
Untitled
Untitled
Vi la i båten och fick besök av bland annat min bror och brorsbarn <3
 
Untitled
Untitled
Nästa morgon fick vi besök av Fredrik med tillhörande barn!
 
Untitled
Untitled
Sista dagen innan det var dags att åka hem planterade vi i solblandat regn. Regnhatt är en bra uppfinning!
 
Efter det var det dags att åka hem till Göteborg och jobba 3 dagar. Men igår kväll när jag hade slutat så åkte vi tillbaka igen och i skrivande stund har jag precis vaknat i sommarstugesängen och det är midsommar!
🌸🌻🌺🌷💐
 
 
Upp