214

Untitled
Förra helgen åkte jag till Skogsfesten med domhära! <3
 
Untitled
Vi åkte direkt efter att jag slutat jobbet på fredagen och jag hade räknat ut att vi tyvärr precis skulle missa Sara Parkman som jag gärna ville se, men så var hennes spelning försenad så vi kom fram precis när hon började!!
 
Untitled
Efter att vi hade kollat på henne och slagit upp tälten var det dags att gå och basta och bada!
Vi mötte våran akro-kompis också.
 
Untitled
Det var helt sjukt varmt i vattnet, typ som att bada i ett badkar!! 
 
Untitled
Sen gjorde vi kvällsmat 
 
Untitled
Skogsdisco!
 
Untitled
Nästa morgon
 
Untitled
Untitled
Vi gick på ”ätbara-växter-vandring” och lärde oss ett och annat
 
Untitled
Untitled
Sen besökte vi den nybyggda trädkojan. Synd bara att jag har blivit så himla höjdrädd :(
 
Untitled
Untitled
Untitled
Sen gick vi till sjön igen och stannade där resten av dagen 
 
Untitled
Untitled
På kvällen var det dags att se Orkan! Det var fett!
 
Untitled
Untitled
Untitled
Sen skyndade vi oss upp på berget för att se solnedgången.
 
Untitled
<3
 
Untitled
Untitled
Dagen efter var det dags att åka hem. Tack för i år bästa Skogsfesten!! 
 
 
Upp