154

Untitled
 Jag ligger lite efter i bloggandet just nu, här kommer bilder från förrförra veckan. 
 
Untitled
Vi fick jättebra post en dag, nämligen senaste numret av "Det grymma svärdet" (som min favorit-serietecknare Ester Eriksson har ritat omslaget till!) Gröten är med på kasetten! Man kan köpa här 
 
Untitled
Untitled
Untitled
 En dag hade jag och Manne picknick uppe på risåsberget
 
Untitled
Untitled
 Sen så har jag varit på några spelningar, till exempel Ellinor Brolin (från Ludvika <3 ) på jazzhuset 
 
Untitled
Untitled
 Jag och Katta såg Marit Bergman på Liseberg
 
Untitled
 Och Veronica Maggio på Pustervik. 
 
Untitled
 Sen så har jag fyndat lite loppisgrejer. Älskar förresten att Myrorna är flera våningar här!! 
 
Det var allt för nu.
 
#1 - - Ellen Lindberg:

Utsikten på träd och hustak <3

Svar: Bästa utsikten!
sparvel.webblogg.se

Upp