153

Nu har jag bott i Göteborg i en månad! Jag lär mig hitta bättre och bättre hela tiden och kunde
till och med säga till Dick igår vilken spårvagn han skulle ta för att komma dit han skulle. 
 
Denhär veckan har jag börjat på 2 nya aktiviteter: Göteborgs Feministiska Kör och en bok-cirkel!
Båda känns jättekul!! Dock har jag blivit hemma-från-jobbet-sjuk nu, det kom som ett brev på posten
efter att jag har flängt runt så mycket.
Tur att jag har fått hem våran första bokklubbs-bok, nu ska jag läsa tills jag blir frisk. 
 
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
#1 - - Ellen Lindberg:

Längtar så mycket till jag får hem Stanna och kan sätta mig och läsa lite!! Berätta jättegärna vad du tycker sen (utan att avslöja för mycket, hehe) :)

Svar: Jag förstår det! :) Jag har läst ungefär halva nu och jag tycker den är jättebra!! Den är ungefär som jag hade tänkt mig i handlingen och karaktärerna osv, ingen överraskning liksom, men absolut ingen besvikelse!
sparvel.webblogg.se

#2 - - Daniella 🌙:

åh, är det kören på kvinnofolkhögskolan? sjöng i den förut <3<3

Svar: Ja :D
sparvel.webblogg.se

Upp