151

Helgen har varit så himla bra, jag har varit på bio, på loppis och på 2 spelningar!
Först Vånna Inget i Burgårdsparken och sen Den stora vilan på Pustervik.
Det finns så mycket att göra hela tiden här och det är så ovant och så kul! 
 
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
#1 - - Clara:

Fattar vad du menar med mycket att göra, fick nästan hybris när jag flyttade till Stockholm :)

Svar: Haha jaa!
sparvel.webblogg.se

#2 - - Matilda:

VAD FÖR KAMERA fotar du med? Exakt den skärpan som du lyckas med vill jag också kunna frammana. Förstår att det handlar om finess och övning (och bildredigering?), men blir så nyfiken! Fantastiskt vackra bilder!

Svar: Tack vad glad jag blir!! <3 min kamera heter "panasonic dmc-gm1", älskar den! Sen så redigerar jag alltid i appen vsco :)
sparvel.webblogg.se

#3 - - Hanna:

Var också på Vånna Inget hihi

Svar: Åh visst var det bra!
sparvel.webblogg.se

Upp