125

Untitled
Tredje dagen i Budva var det dags för paragliding! 
Först åkte vi bil upp på ett berg 1000 m över havet, vi stannade där pilen pekar.
 
Untitled
På med utrustningen! 
 
Untitled
Här var jag SÅ SJUKT RÄDD!  Jag är ju egentligen fruktansvärt höjdrädd så jag har faktiskt ingen aning
om hur jag kunde vilja/våga göra dethär!?!
 
Untitled
Sen var det bara att vänta på en vind och när vinden kom ropade instruktören "RUN RUN RUN" och då fanns det ingen återvändo!
Rätt utför berget bara och sen flög vi! 
 
Untitled
Här är jag! 
 
Untitled
Där framme mitt på himlen är Katta
 
Untitled
Efter att man varit i luften bara några sekunder så var man inte alls rädd längre och det var en SÅ häftig upplevelse! 
 
Untitled
När vi kom ner köpte vi varsin mojito och firade att vi hade överlevt. 
Det var det!
 
#1 - - Clara Kron:

Aaah! Gud vad läskigt! Hejja dig!

Svar: Det var sjukt läskigt men jag är så glad att jag vågade!
sparvel.webblogg.se

Upp