169

HÄR KOMMER EN LISTA OM 2016
(om du läser genom Bloglovin kommer allt förmodligen vara huller om buller,
gå då in på originalinlägget istället)
 
Untitled
 Mina 9 mest gillade bilder på insta 2016 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Testade paragliding och flyttade till ett annat landskap
 
Untitled
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag hade som löfte att läsa minst 10 böcker, och jag läste 23! 
 
Blev någon av dina vänner förälder i år? 
Ingen nära vän
 
Dog någon som stod dig nära? 
Nej, tack och lov! 
 
Vad från 2016 kommer du minnas? 
Håkan på Ullevi, Kents avskedskonsert, Montenegro-resan och såklart att vi flyttade till Göteborg!  
 
Största misstag?
Att jag bucklade grannens bil :-))) 
 
Vilka länder har du besökt i år? 
Kroatien, Montenegro, Serbien 
 
Untitled
 
Vilka länder planerar du att besöka nästa år?
Jag, Manne och Robbin ska åka till Barcelona iallafall och hälsa på Norea och Ivan!
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Har varit förkyld typ halva året känns det som, men det visade sej tillslut vara kvalsterallergi
 
Bästa köpet? 
Tramporgel
 
Gjorde något dig riktigt glad?
Att hund-Håkan kom till våran familj 
 
2016
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2016? 
Här är mina 10 mest lyssnade på Spotify: 
 
Untitled
 
Var du gladare i år jämfört med tidigare år? 
JA, det har varit ett så jäkla bra år! Särskilt sommaren! 
 
Nya nyårslöften? 
Gå på massage minst 2 gånger 
Läsa minst 10 böcker 
 
Bästa bok du läst i år?
Lollo och Beckomberga 
 
Största musikaliska upptäckten? 
Iiris viljanen 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jobbade sent, men sen på kvällen hade jag ett litet kalas 
 
Untitled
 
De bästa nya människorna du träffade?
Norea och människorna i Göteborg som jag håller på att lära känna 
 
Vem saknade du? 
Mormor, alltid  
 
Planer för 2017? 
Gå på popkollo för vuxna (!!!), åka natttåg till Umeå med Ellinor, åka till Barcelona som sagt, gå på Håkan-konserter och gå på Laleh-konsert! 
 
#1 - - Emma:

Trodde först du skulle glömma lilla Håkan <3

Svar: Aldrig!! <3
sparvel.webblogg.se

Upp