165

Här kommer en lista om mej!
(om du läser från Bloglovin-appen kommer allt vara i en enda röra. Gå in på originalinlägget)
 
Untitled
1. vem litar du på? 
Manne m.fl
2. vart skulle du vilja vara just nu? 
Vill att det ska vara sommar så jag kan vara i sommarstugan
3. favoritstad?
Jag gillar Delsbo väldigt mycket! (Vet ej om det räknas som stad dock?)
4. vilket är ditt favoritnummer?
3 och 9
5. vad var det senaste du åt?
Godis och en Ipren. Jag är sjuk :(
6. om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?
Gul
7. hur är vädret just nu?
Regnigt och jävligt!
8. vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Katta. Hon har precis kommit hem från en resa så vi hade mycket prat att ta igen.
9. vad är det första du ser hos det motsatta könet?
Håret och kläderna är det nog
10. vad har du för skostorlek?
36
11. favorit tv-program?
Historieätarna. Och Skam som jag började titta på igår!
12. har du några syskon?
Japp, Johan och Emma
13. längd?
165 cm
14. hårfärg?
Typ råttfärgat tror jag
15. ögonfärg?
Brungröna
16. använder du kontaktlinser?
Nix. Men jag skulle gärna vilja ha glasögon pga tycker det är så fint!
 
Untitled
17. Favorithögtid?
Jag gillar inte högtider så värst. Men gillar lucia för att det är kravlöst och en får ha glitter i håret till och med på jobbet
18. favoritmånad?
Juni
19. har du gråtit någon gång utan anledning?
Nja, oftast är det väl av en anledning även om det ibland är av en fånig anledning
20. vilken var den senaste filmen du såg?
"Kyss mig"
21. favoritdag på året?
Dagen då man går på sommarlov!
22. är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
Nej 
23. kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
JA det kan jag! Har trots allt varit cirkusartist i 10 år
24. kramar eller kyssar?
Båda
25. choklad eller vanilj?
Choklad
26. har du tatueringar?
Nej
27. vad lyssnar du på just nu?
Annika Norlin
28. är du kär i någon kändis?
Ja många. Till exempel Sverrir Gudnason, Ruth Vega Fernandez, Lotta Lundgren m.fl!
29. vilka böcker läser du just nu?
Började precis läsa Helioskatastrofen
 
Untitled
30. piercingar?
Nej. MEN jag funderar väldigt seriöst på att skaffa en ring i näsvingen! Inom en snar framtid helst!
31. favoritfilmer?
Har egentligen ganska många favoriter men brukar säga En kärlekshistoria
32. favoritsport?
Gillar inte sport
33. vad gör du just nu?
Ligger i sängen
34. smöriga, naturella eller saltade popcorn?
Smöriga
35. hundar eller katter?
Både och men mest hundar!
36. favoritblomma?
Vallmo
37. har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?
Blev påkommen av ett barn på jobbet igår att jag hade tuggummi!
38. har du en bästa kompis av det motsatta könet?
Ja några stycken
39. har du älskat någon någon gång?
Japp
40. vem vill du träffa just nu?
Om jag får välja vem som helst, levande som död, så skulle jag ju välja mormor
41. är du fortfarande vän med folk från skolan?
Ja några stycken, till exempel så har Katta och jag har känt varandra sedan lekis!
42. hur imponerar man på dig om man är kille?
Pass
43. gillar du att flyga flygplan?
Jadå
44. höger- eller vänsterhänt?
Höger
45. hur många kuddar sover du med?
Typ ingen, eller jag använder ett litet hörn av en kudde (sover på mage)
 
Untitled
46. saknar du någon?
Ja min mormor!!
47. lyssnar på radio?
Ja på sommaren när jag kör bil
48. bästa beslutet du har gjort i år?
Flyttat till Göteborg!
49. sämsta beslutet i år?
Pass
50. din senaste nerladdade app?
En miniräknare
Upp