145

Senaste dagarna:
 
Untitled
En dag hängde jag med domhär två pälsklingarna hela dagen <3
 
Untitled
En annan dag var jag med Jennie, vi förberedde oss inför en demonstration.
 
Untitled
Det var en motdemonstration för abort-motståndare.
Mycket bra var den! Motdemonstrationen alltså!
 
Untitled
Sen åkte jag och Jempan till Säter för vi skulle hämta ut ett paket som jag beställt som hade råkat
hamna på Ica Säter istället för Ica Falun (?), men sen när vi kom dit var det inte där ändå!
Så då passade vi på att åka och kolla på Fasta Paviljongen istället.
 
Untitled
Sist jag var där var det 25 minusgrader! 
 
Untitled
Untitled
Så häftigt ställe! 
 
Hejs!
 
#1 - - Alex:

Bra att Ni gick på Motdemonstrationen!
Blev så ilsken när jag hörde om de där dumheterna, om att abort inte skulle vara lagligt.

Fina tröjor också! :)

Svar: Ja, så sjukt att det finns människor som har dom åsikterna och dessutom verkligen måste visa det öppet! Tack :)
sparvel.webblogg.se

Upp