121

Här i Kotor finns det massa övergivna hotell, till exempel ett gammalt lyxhotell som byggdes på 80-talet
(såhär såg det ut då) och blev övergivet 2005. Igår fick vi några kompisar som är härifrån och en av de
hade en bror som jobbade på hotellet när det var i bruk. Han visade oss runt därinne mitt i natten,
det var sjuukt spännande! 
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
#1 - - emmylinnea:

Fan vad fint alltså!!!! Så jäkla kul att få följa med på det här. Alla dina dina tågluffsbilder får mig att skratta och gråta i en röra pga tågluffa är ju verkligen det finaste som finns. Hoppas du tyckte lika bra om Montenegro som vi gjorde, lever liksom fortfarande lite på glädjen över att ha fått se ett så vackert land innan (mer än typ Budva och stränderna) ockuperas av turister. Ge det 10 år så har resten av västvärlden förstått vilken guldgruva det är.

Ska lätt kika in här igen och låtsas att jag är med på er luff!

<3

Svar: Åter igen: tack för tipset om Rijeka Crnojevica, jag är så himla glad att jag fått chansen att se den platsen!! Vi tyckte också om Montenegro jättemycket och jag vill absolut åka tillbaka dit snart. Haha vad fint, gör så! :)
sparvel.webblogg.se

Upp