138

Här kommer lite blandade bilder från i sommar som inte fått något eget inlägg. 
 
Untitled
Untitled
En dag var jag och Camilla i Säterdalen och gick på loppis samt klappade djur! 
 
Untitled
Untitled
 En annan dag var vi i repan med Gröten och började spela in en demo
 
Untitled
Untitled
Jag och Manne har ätit kantarellpizza på ballen
 
Untitled
 Det var fullmåne
 
Untitled
 Sen så har vi varit på Sensitives spelning 
 
Untitled
 Och kvälls- eller natt-badat varje dag! 
 
Untitled
Untitled
 Jag och Camilla har varit på dagsutflykt i Västerås och shoppat och sånt 
 
Untitled
 Jag, Manne och Ivan har varit uppe på taket 
 
Untitled
Untitled
 Åsgatan är nog den finaste gatan som jag nånsin kommer ha bott på! 
 
Untitled
 Sen så har jag packat ihop hela min lägenhet :( 
 
UntitledOch kört ett flyttlass till Göteborg! 
Dethär ska bli mitt nya rum! Jag, Manne och Dick ska bo i ett radhus i Landvetter,
vi flyttar dit om några veckor. (Men just nu bor jag hos Manne och Dick i Falun eftersom att
alla mina saker redan är flyttade) 
 
Untitled
 Nästa dag kollade jag och Manne runt där vi ska bo, och som tur är så bor vi i ett naturreservat!! 
 
Untitled
 Dethär blir väl vår nya badbrygga.. 
 
Untitled
 Sen fixade jag lite i nya köket innan vi åkte tillbaka till Falun igen. 
 
Slut! 
 
Upp