56

P1150068-001
P1150301-001
P1150075-001
Jag har fått ett nytt jobb! Så nu njuter jag av mina sista hemmadagar för den 2/11 ska jag bli en arbetande människa igen.
 
#1 - - ISA:

Hurra!! men hallå, utveckla? ;) haha.

Svar: haha :) jag ska börja jobba på en förskola på en avdelning där halva barngruppen är barn med funktionsnedsättning. det är toppen för det är precis de barnen jag vill jobba med (och har jobbat med förut) så det ska bli jättekul! :)
sparvel.webblogg.se

#2 - - chrissy:

åh grattis vad duktig du är!! berätta mer om jobbet, vill veta allt!

Svar: tack så mycket! jag ska jobba på en förskola på en avdelning där halva barngruppen är barn med funktionsnedsättning (så det är en lite mindre barngrupp). det är ungefär vad jag har jobbat med förut och vad jag vill göra så det ska bli jättekul!! :)
sparvel.webblogg.se

#3 - - Lisa:

grattis till nytt jobb =)

Svar: Tack! :)
sparvel.webblogg.se

#4 - - Patrik at Brass&Gold:

Vilken fin blogg du har! =D

Svar: Tack! :)
sparvel.webblogg.se

Upp